Визначити дату пологів

Визначаємо передбачаєму дату пологів

1.Метод Негеля: 

1-й день останньої менструації мінус 3 місяці і плюс 7 днів.

2.Метод (якщо Ви точно знаєте свій цикл)

Від першого дня менструації,  що очікувалася, але не настала відняти 14-16 днів – отримаємо дату зачаття. До дати зачаття додаємо 10 акушерських місяців (по 28 днів) отримаємо передбачаєму дату пологів.

3.Метод (початок рухів малечі)

До дати початку рухів додаємо: при першій вагітності 20 тижніів, при повторній 22

(похибка цього методу складає 1-2 тижні)

Акушерські методи визначення дати передбачаємих пологів:

  1. Лікар визначає термін вагітності за розміром матки, об’ємом живота, висотою дна матки, по довжині дитини і розмірам голівки дитини (чим раніше проводиться огляд, тим точнішим є даний метод, однак завжди необхідно враховувати індивідуальні особливості)
  2. Найбільш точним методом для визначення дати передбачаємих пологів вважається метод УЗД до 12 тижня вагітності (на цьому терміні визначення базується на вимірі розміру плідного яйця, середнього значення його внутрішнього діаметру)

 

*однак, визначити точну дату пологів неможливо, отже дитина сама вибирає день і час, коли з’являтися на Світ, а завдання мами – зробити цей момент максимально комфортним та м’яким.

Пройдіть курс Майбутня мама у нашому центрі і підготуйтесь до батьківства

М’які пологи – це природньо!

Тема першого вдиху 2

Надзвичайно по-новому для мене зазвучала тема першого вдиху, який робить немовля після народження і його значення на подальше життя.
Ні для кого вже не секрет, що більшість традиційних пологів проходить із втручанням, провокуванням, а то і насильницькими діями щодо першого вдиху дитини…
Те, як ми дихаємо, від цього залежить те, як ми живемо: дихаємо швидко – живемо у постійному стресі, “підсосі” і пошуку нових емоцій, бо якщо дихання уповільнюється у тих, хто звик дихати швидко, то таким людям починає бракувати нових вражень і адреналіну, починається пошук цього зовні, від оточення, прагнення робити різкі ризиковані рухи…
І нас таких багато, про це свідчить кількість конфліктів і війн на Землі.
Якщо дихаємо повільно, відчуваючи кожен вдих і видих, приходить умиротворення і заспокоєння, повертаємось до своїх витоків, чуття свого тіла, спокійного сприймання ситуацій і людей. Такому диханню вчать усі практики медитацій та йоги.
Але більшість людей рідко замислюється як запустився власне їхній особистий темп дихання.
Коли дитина вже народилась, а плацента ще не відділилась від стінок матки, за цей час (а в умовах природних пологів це приблизно до години часу) дитина має можливість плавно перейти на легеневедихання, знаходячись поки що на подвійному.
Якщо обстановка навколо не стресова, мати спокійна, умиротворена, і разом із кров’ю мами через пуповину до дитини приходить ендорфін та окситоцин – гормони любові і радості, а не адреналін та норадреналін – гормони стресу і болі, дихання дитини також розпочинається у спокійному темпі і стає її особистим темпом на все життя, зумовлюючи ставлення до себе і світу: спокійне і врівноважене.
Якщо ж мама у стресі або цей перший вдих провокується різким перетинанням пуповини або будь-яким іншим втручанням, яке не дає дитині вибору, коли і як вона може зробити свій перший вдих, відлагодити його темп згідно із своїми внутрішніми процесами, то цей вдих супроводжується страхом залишитись без повітря і гарячковими намаганнями дихати, налаштовуючи відповідно і перший досвід темпу…

Автор: Інна Альбокрінова

Психологічний портрет обдарованої дитини 1

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ

1. Висока активність (до гіперактивності) у діяльності, яка цікавить, можливість займатись цією діяльністю без перерви, забуваючи про фізіологічні потреби, повна зосередженість і…
…повна апатія, в’ялість, “тугодумство”, якщо діяльність не цікавить.
(якщо в школі не цікаво, вчитись не буде)

2. Креативне, образне мислення. Здатність вирішити задачу у нетиповий спосіб.
(бачення образів там, де інші не бачать нічого)

3.Феномен гіперестезії – надчутливість до зовнішніх подразників. Такі діти сприймають інформацію через усі канали: зір, слух, дотики, нюх… дуже гостро, і тому дуже швидко втомлюються.
(закриває вуха руками в цирку, на концерті)

4. Миттєвий аналіз і синтез інформації, вміння зробити правильні висновки при мінімальній кількості інформації.

5. Цікавість до екзистенційних тем: смерті, життя, війни, катастроф, екології, тощо. Глибокі переживання часом, до розладів сну у зв’язку з цим.

6. Гіперемоційність. Високий градус переживань звичайних для інших дітей подій, як сумних так і радісних.

7. Занижена самооцінка. Часто вважають себе нікчемами. Високі вимоги до себе і своєї діяльності. Самокритичність до знецінення себе.

p.s. Важче виявити обдаровану дівчинку у порівнянні із хлопчиком через жіночу пластичність і здатність пристосовуватись.