Поділитися цим дописом з друзями:  

Психологічний портрет обдарованої дитини 1

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ

1. Висока активність (до гіперактивності) у діяльності, яка цікавить, можливість займатись цією діяльністю без перерви, забуваючи про фізіологічні потреби, повна зосередженість і…
…повна апатія, в’ялість, “тугодумство”, якщо діяльність не цікавить.
(якщо в школі не цікаво, вчитись не буде)

2. Креативне, образне мислення. Здатність вирішити задачу у нетиповий спосіб.
(бачення образів там, де інші не бачать нічого)

3.Феномен гіперестезії – надчутливість до зовнішніх подразників. Такі діти сприймають інформацію через усі канали: зір, слух, дотики, нюх… дуже гостро, і тому дуже швидко втомлюються.
(закриває вуха руками в цирку, на концерті)

4. Миттєвий аналіз і синтез інформації, вміння зробити правильні висновки при мінімальній кількості інформації.

5. Цікавість до екзистенційних тем: смерті, життя, війни, катастроф, екології, тощо. Глибокі переживання часом, до розладів сну у зв’язку з цим.

6. Гіперемоційність. Високий градус переживань звичайних для інших дітей подій, як сумних так і радісних.

7. Занижена самооцінка. Часто вважають себе нікчемами. Високі вимоги до себе і своєї діяльності. Самокритичність до знецінення себе.

p.s. Важче виявити обдаровану дівчинку у порівнянні із хлопчиком через жіночу пластичність і здатність пристосовуватись.

Залишити відповідь